
MESUT YILMAZ -Rol aldığı Kanal D’nin ‘Güller ve Günahlar’ dizisinin sezon finali yapmasıyla saçında imaj değişikliğine giderek kahkül kestiren oyuncu, “Çok güzel bir sezon geçirdik. Gelen tepkilerden de çok memnun kaldık. İkinci sezonda olacaklar için şimdiden çok heyecanlıyız” dedi.
Kaynak: Milliyet Magazin
