
Ne yazık ki çok sevdiğim Kuzey Ege’ye üç yıldır gitmiyorum. Sebebi; denizinin, deresinin, bitkisinin, havasının fena halde kirlenmesi.
Özellikle lağım akıtılan cennet koylarla ilgili bu köşede siz deyin…Devamı için tıklayınız
Kaynak: Sabah Magazin


Ne yazık ki çok sevdiğim Kuzey Ege’ye üç yıldır gitmiyorum. Sebebi; denizinin, deresinin, bitkisinin, havasının fena halde kirlenmesi.
Özellikle lağım akıtılan cennet koylarla ilgili bu köşede siz deyin…Devamı için tıklayınız
Kaynak: Sabah Magazin