
Bu köşede kim bilir kaç kere yazdım. “Yapmayın, etmeyin. Bu ara tatillere hiç lüzum yok. Sonra çocuklar yazın ortasında okula gitmek zorunda kalacaklar” diye bas bas bağırdım.
Alın işte gölgede 30 derecede…Devamı için tıklayınız
Kaynak: Sabah Magazin
